هیأت دانشجویی زوّار الزّهرا(س)

دانشگاه پیام نور مرکز رشت

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی هیئت دانشجویی «زوار الزهرا (س)» ، به دلیل تقاضای برخی از عزیزان شرکت‌کننده در مراسم‌های ایام محرم هیئت دانشجویی «زوار الزهرا (س)»  دانشگاه پیام نور رشت، فایل صوتی سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله صیادی که در روزهای 6،7 و 8 محرم امسال در نمازخانه دانشگاه انجام شده است، برای دانلود در اختیار قرار می‌گیرد.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را درباره برنامه‌های هیئت با ما درمیان بگذارید.
۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۲ ، ۲۳:۰۵
راز

مراسم دعای ندبه مورخ 23 آبان 1392 دانشگاه پیام نور رشت


به گزارش روابط عمومی هیأت دانشجویی «زوار الزهرا (س)» ، مراسم دعای پرفیض ندبه صبح امروز (مورخ 23 آبان 1392) در نمازخانه دانشگاه پیام نور رشت با حضور جمعی از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.


۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۶:۴۷
راز


به گزارش روابط عمومی هیأت دانشجویی زوّار الزّهرا(س)، مراسم اقامه عزای حسین علیه السلام دهه اول محرم الحرام از روز یکشنبه ۱۹ آبان به مدت سه روز در نمازخانه دانشگاه پیام نور مرکز رشت برگزار شد.

این مراسم که به همت هیأت دانشجویی زوّار الزّهرا(س) این دانشگاه برگزار گردید، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالله صیادی از اساتید حوزه علمیه قم همراه بود.

لازم به ذکر است که برادران حمیدرضا کامرانی و مجتبی امین از مداحان این سه روز بودند.

۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۲ ، ۱۵:۲۰
بچه هیأتی

حمید رازی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های هیئت دانشجویی «زوار الزّهرا (س)» دانشگاه پیام نور رشت، اظهار کرد: این هیئت دانشجویی از قدیمی‌ترین هیئت‌های دانشجویی در سطح گیلان است.

وی به برنامه‌های این هیئت در ماه محرم اشاره کرد و گفت: در ماه محرم سعی شده است تا فضای دانشگاه در حد امکان برای این ماه آماده شود و حال و هوای معنوی کسب کند.

مسئول روابط عمومی هیئت دانشجویی «زوار الزّهرا (س)» دانشگاه پیام نور رشت، یکی از برنامه‌های مهم هییت مذکور را برگزاری مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) دانست و بیان کرد: این مراسم‌ها از روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه به مدت سه روز پس از نماز ظهر و عصر در نمازخانه دانشگاه پیام نور رشت برگزار می‌شود.

رازی‌زاده سخنران مراسم‌های مذکور را حجت‌الاسلام صیادی، اعزامی از قم دانست و افزود: در این مراسم‌ها برادران حمیدرضا کامرانی و مجتبی امین از مداحان توانمند دانشجو مداحی و نوحه‌سرایی می‌ کنند.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۲ ، ۰۱:۴۴
راز


به گزارش روابط عمومی هییت دانشجویی «زوار الزهرا(س)»، مراسم پرفیض دعای ندبه صبح روز جمعه 3 آبان ماه سال 92 در نمازخانه دانشگاه پیام نور رشت با حضور جمعی از برادران و خواهران برگزار شد.
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۲ ، ۰۰:۱۸
راز


به گزارش روابط عمومی هیئت دانشجویی زوار الزهرا(س)، جمعی از اعضای هیأت دانشجویی زوار الزهرا(س) دانشگاه پیام نور رشت صبح روز عید سعید غدیر خم به دیدار یک خانواده شهید سید رفتند.

در این دیدار که با حال و هوای شهدایی عجین و موجب خوشحالی مادر شهید سید محمد اسحاقی شده بود باعث شد درد دل‌های این بانوی بزرگوار برای دانشجویان بیان شود.

۲ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۲ ، ۱۵:۵۱
بچه هیأتی