هیأت دانشجویی زوّار الزّهرا(س)

دانشگاه پیام نور مرکز رشت

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی هیأت دانشجویی «زوار الزهرا (س)» ،دیوارهای نمازخانه دانشگاه پیام نور رشت دارای طراحی‌ها و نقش‌های زیبایی است. در این مطلب گوشه‌ای از این تصاویر را به محضر شما ارائه می‌دهیم.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۲ ، ۰۲:۲۳
راز

به گزارش روابط عمومی هیأت دانشجویی «زوار الزهرا (س)» ، آخرین مراسم پر فیض دعای ندبه در ترم جاری امروز در نمازخانه دانشگاه پیام نور رشت برگزار شد.

شایان ذکر است، مراسم بعدی هیأت دانشجویی «زوار الزهرا (س)» ان‌شاالله در ترم آینده برگزار خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۲ ، ۱۱:۰۶
راز

به گزارش روابط عمومی هیأت دانشجویی «زوار الزهرا (س)» ، نخستین مراسم پر فیض دعای ندبه در ماه گرامی صفر امروزدر نمازخانه دانشگاه پیام نور رشت برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۲ ، ۱۱:۴۵
راز

به گزارش روابط عمومی هیأت دانشجویی «زوار الزهرا (س)» ، پرده و پرچم‌های عزادای ایام محرم نصب شده در دانشگاه و نمازخانه دانشگاه پیام نور امروز با حضور اعضای این هیأت جمع‌آوری شد و با ایام محرم خداحافظی شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۲ ، ۱۱:۰۱
راز

هیأت دانشجویی «زوار الزهرا (س)» از قدیمی‌ترین هیأت‌های دانشجویی در سطح استان گیلان است.

روابط عمومی هیأت دانشجویی «زوار الزهرا (س)» برای گرامی‌داشت سالها فعالیت این هیأت و یاد کردن از برادران و خواهرانی که در این جمع‌های معنوی حضور داشتند، تصاویری از فعالیت‌های اعضای هیأت دانشجویی «زوار الزهرا (س)» در سال‌های گذشته را منتشر می‌کند. در این مطلب تعدادی از تصاویر منتشر می‌شود.

۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۲ ، ۲۳:۵۸
راز

به گزارش روابط عمومی هیأت دانشجویی «زوار الزهرا (س)» ، فایل صوتی مداحی‌ های ایام محرم هیأت دانشجویی زوار الزهرا(س) پیام نور رشت با نوای برادر مجتبی امین که در روزهای 6 ، 7 و 8 محرم امسال در نمازخانه دانشگاه برگزار شد، برای دانلود در اختیار قرار می‌گیرد.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۱:۴۰

به گزارش روابط عمومی هیأت دانشجویی «زوار الزهرا (س)» ، فایل صوتی مداحی‌ های ایام محرم هیأت دانشجویی زوار الزهرا(س) پیام نور رشت با نوای برادر حمیدرضا کامرانی که در روزهای 6 و 7 محرم امسال در نمازخانه دانشگاه برگزار شد، برای دانلود در اختیار قرار می‌گیرد.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۰:۳۲
راز