هیأت دانشجویی زوّار الزّهرا(س)

دانشگاه پیام نور مرکز رشت

۵ مطلب توسط «بچه هیأتی» ثبت شده است



آقایان مسئول! چه چیزی باعث شده اکثر خوانندگان کشور در شبکه‌های مجازی می‌نویسند که آرزوی اجرای موسیقی در گیلان را دارند؟!

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۶ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۱۸
بچه هیأتی

به گزارش روابط عمومی هیأت دانشجویی «زوار الزهرا (س)» ، فایل صوتی مداحی‌ های ایام محرم هیأت دانشجویی زوار الزهرا(س) پیام نور رشت با نوای برادر مجتبی امین که در روزهای 6 ، 7 و 8 محرم امسال در نمازخانه دانشگاه برگزار شد، برای دانلود در اختیار قرار می‌گیرد.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۱:۴۰


به گزارش روابط عمومی هیأت دانشجویی زوّار الزّهرا(س)، مراسم اقامه عزای حسین علیه السلام دهه اول محرم الحرام از روز یکشنبه ۱۹ آبان به مدت سه روز در نمازخانه دانشگاه پیام نور مرکز رشت برگزار شد.

این مراسم که به همت هیأت دانشجویی زوّار الزّهرا(س) این دانشگاه برگزار گردید، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالله صیادی از اساتید حوزه علمیه قم همراه بود.

لازم به ذکر است که برادران حمیدرضا کامرانی و مجتبی امین از مداحان این سه روز بودند.

۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۲ ، ۱۵:۲۰
بچه هیأتی


به گزارش روابط عمومی هیئت دانشجویی زوار الزهرا(س)، جمعی از اعضای هیأت دانشجویی زوار الزهرا(س) دانشگاه پیام نور رشت صبح روز عید سعید غدیر خم به دیدار یک خانواده شهید سید رفتند.

در این دیدار که با حال و هوای شهدایی عجین و موجب خوشحالی مادر شهید سید محمد اسحاقی شده بود باعث شد درد دل‌های این بانوی بزرگوار برای دانشجویان بیان شود.

۲ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۲ ، ۱۵:۵۱
بچه هیأتی

به گزارش روابط عمومی هیأت دانشجویی زوّار الزهرا(س)، مراسم پر فیض دعای عرفه با شرکت اقشار مختلف دانشجویان دانشگاه پیام نور رشت پس از اقامه نماز جماعت نماز ظهر و عصر در نمازخانه این دانشگاه برگزار شد.
۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۲
بچه هیأتی