هیأت دانشجویی زوّار الزّهرا(س)

دانشگاه پیام نور مرکز رشت

کربلا نرم کجا برم ؟!

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ
افسران - والپیپر : یک کربلا ببر که حسرت به دل شدم ...
«زوار الزهرا (س)»، من یه نوکرِ در به درم ، چند ساله همش منتظرم ، اسمم دربیاد برم حرم ؛
لیست زائرا دست کیه ، هی خط می‌خورم چه سرّیه ، می‌گن دعوتا با "بی بی‌ه" ؛
حسین من هنوز جوونم ، حسین منتظر می‌مونم ، بازم از شما می‌خونم ؛

دوست و رفیقام چند دفعه رفتن حرم ، چه طور دلت میاد یه بارم نرم ؛
مردنِ من بهتره از این زندگی  ، دق کردم از این همه شرمندگی ؛

عکس کربلا رو دیواره ، انگاری با من حرفی داره ، هی سر به سر من می‌ذاره ؛
هی به من میگه نیا حرم ، به خدا منم یه نوکرم، کربلا نرم کجا برم؟ کربلا نرم کجا برم؟ ؛

خوش باشی آقا با زائرات ، خوش بگذره با مسافرات ، بین الحرمین قهرم باهات ؛
دوستم اومده از کربلات ، سوخته دلمو با خاطرات ، آورده برام آب فرات ؛
حسین ای خواب و قرارم ، حسین آبرو ندارم ، حسین من بی کس و کارم ؛


دریافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">